اخبار

شور و حرارت موسیقی «شب‌های جنوب ۳»

شور و حرارت موسیقی «شب‌های جنوب ۳»
پروژه «شب‌های جنوب ۳» از 22 تا 24 دی ماه در فرهنگسرای نیاوران اجرا می‎شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، در نخستین شب از مجموعه کنسرت‎های «شب‎های جنوب 3» خالو قنبرراستگو خواننده و نوازنده مطرح نی جفتی هرمزگان به همراه گروه موسیقی «داماهی» به سرپرستی دارا دارایی، برنامه‌هایی را به صورت جداگانه پیش روی مخاطبان قرار می‌دهند.

در شب دوم، گروه «کماکان» به سرپرستی و خوانندگی ماکان اشگواری و گروه «جالبوت» به سرپرستی محمد علی ذاکری که اجرای آنها در دوره سی و سوم جشنواره موسیقی فجر با استقبال خوب منتقدان مواجه شده بود کنسرتی را برگزار می‎کنند.

گروه تازه تاسیس «سلیدون» هم که اولین کنسرت رسمی خود را در رویداد قبلی «شب های جنوب» و پس از در اردیبهشت ماه سال ۹۷ برنامه‎ای را برای مخاطبان اجرا کرد، دوشنبه ۲۴ دی ماه کنسرت دیگری را در چارچوب «شب‌های جنوب ۳» برگزار می‌کند. این در حالی است که محسن شریفیان نوازنده مطرح نی انبان و سرپرست گروه موسیقی «لیان» در بخش دوم برنامه‌ای را اجرا می‌کند.

گفتنی است مجموعه کنسرت‎های «سازباز» شنبه، یکشنبه و دوشنبه22، 23، 24 دی ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا می‎شود. علاقمندان می‎توانند جهت تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

 

 

 

 

۱۸ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۳۸
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |